Otázky k používaniu produktov
Je možné medzi sebou kombinovať vaše výživové doplnky?
Áno, všetky naše výživové doplnky je možné kombinovať. Sú koncipované s určitým cieľom pôsobenia, ale to nevylučuje ich kombinovateľnosť. Odporúčame vždy dodržiavať odporúčané dávkovanie pri jednotlivých produktoch.
Ak užívam viac výživových doplnkov stravy, môžem užívať všetky naraz, alebo je lepšie rozložiť dávky do celého dňa?
Vzhľadom na fakt, že výživové doplnky sú jednou z kategórií potravín, je možné ich bezpečne konzumovať v akejkoľvek dennej dobe. Pri užívaní viacerých výživových doplnkov je pre organizmus vždy vhodnejšie, ak sa rozloží ich užívanie do dlhšieho časového úseku počas dňa. Pokiaľ je dôležitý čas užívania, túto informáciu nájdete na etikete výživového doplnku.
Môžem kapsule vybrať z blistra a presypať do dózy?
Áno, môžete. Výrobky dodávané vo forme blistrov, predstavujú určitú nadhodnotu výživových doplnkov. Kapsule sú blistrom chránené vo zvýšenej miere, pretože dochádza k obmedzeniu prístupu vzduchu i okolitého prostredia. Po vybratí 1 kapsule len táto 1 kapsula prichádza do kontaktu s vonkajším okolím. Ostatné kapsuly sú blistrom chránené pred možným negatívnym pôsobením či nehygienickým podmienkam.
Je možné obsah kapsuly vysypať do jedla? Nezníži sa tým účinok produktu?
Áno je, v tomto prípade sa účinky neznižujú. Ide len o jeden z možných spôsobov užívania. Neodporúčame však vysypávať obsah kapsúl napr. do horúcich nápojov či jedál.
Je nutné užívať kapsule pred jedlom? Ako dlho pred jedlom mám kapsule užiť?
Nie je, jedná sa len o odporúčanie. Všeobecne odporúčame užívať aspoň pol hodinu pred jedlom. Všetky informácie o tom, ako užívať daný výživový doplnok nájdete na zadnej strane krabičky pri odporúčanom dávkovaní.
Je nutné mať prestávky pri užívaní výživového doplnku, alebo môžem produkt užívať dlhodobo?
V prípade potreby je možné užívať naše produkty aj dlhodobo, nie je nutné robiť medzi užívaním žiadne prestávky.
Sú vaše produkty bezlepkové?
Áno. V našich produktoch sa nachádza stopové množstvo lepku Potraviny, teda aj výživové doplnky, je možné označovať ako bezlepkové, ak neobsahujú viac ako 20 mg lepku/kg. (Nariadenie Komisie (EÚ) č. 828/2014 z 30. júla 2014 o požiadavkách na poskytovanie informácií spotrebiteľom o neprítomnosti alebo zníženom obsahu lepku v potravinách spotrebiteľom).
Sú vaše produkty bezlaktózové?
Áno, produkty sú bez laktózy, s výnimkou produktu Reishi v káve fine. Tento produkt obsahuje sušené mlieko, teda aj laktózu.
Aké produkty z vašej ponuky sú vhodné pre vegetariánov?
Reishi, Kĺby Fit, Bella Línia, ErecTop, Shii-take, Hubové Quarteto, Rakytníkový olej v kvapkách, RAKYTNÍČEK vegánske želé Trpaslíci a Škriatkovia, freeAngin, Nekašli, Vitamín D3 kvapky, B-komplex, Hliviačik sirup, Baby Imun sirup, Reishi v káve a VEGI koreniace zmesi.
Môžem užívať vaše výživové doplnky aj pri histamínovej intolerancii (HIT)?
Odpoveď na túto otázku bohužiaľ nie je a ani nemôže byť jednoznačná. Histamínová intolerancia (HIT) patrí medzi nepravé alergie. Telo reaguje na potravinu obdobne ako na alergén, ale k pravej alergickej reakcii nedochádza. Každý pacient s touto diagnózou znesie inú hladinu histamínu v tele. Vždy záleží na individuálnom posúdení a vyskúšaní našich produktov s ohľadom na ich zloženie, ktoré je uvedené na obale a za ktorých deklaráciu plne zodpovedáme.
Ktoré produkty TEREZIA nemôžem užívať súčasne s Warfarinon?
Z našej ponuky neodporúčame užívať s Warfarinom výživový doplnok Calcium + vitamín D3 a K2.
Aký typ betaglukánu nájdem vo vašich produktoch?
Všetky produkty, ktoré obsahujú hubové zložky, obsahujú aj deklarované množstvo betaglukánu. Jedná sa o hubový betaglukán, ktorý je prirodzene obsiahnutý v surovine. Výnimku tvorí produkt Betaglukan trio komplex forte, ktorý obsahuje spoločne s hubovým betaglukánom aj betaglukán ovsený a kvasničný, pri ktorých deklarujeme 80 % čistotu.
Prečo neextrahujete betaglukán?
V produktoch používame celé huby, aby sme zachovali všetky aktívne látky vo svojej prirodzenej forme a pomere. Medzi tieto aktívne látky patria aj betaglukány. Napr. hliva je bohatým zdrojom betaglukánov, statínov, hubovej vlákniny, minerálnych látok a vitamínov. Extrakciou by sme získali iba určitú látku (napr. betaglukán) a zbavovali by sme sa tak ostatných látok, ktoré pôsobia vo vzájomnej synergii.
Akú čistotu má váš betaglukán?
Čistota betaglukánu sa udáva len u extraktov. U betaglukánov, ktorých množstvo je deklarované na základe prirodzeného obsahu v surovine, ktorá nebola podrobená extrakcii sa čistota neudáva. Na základe analytických rozborov je v našich produktoch deklarovaný obsah hubového betaglukánu. Výnimkou je produkt Betaglukan trio komplex forte, kedy je okrem hubového betaglukánu deklarovaný aj obsah betaglukánu ovseného a kvasničného v 80 % čistote.
Môžem podávať kapsule alebo Rakytníčky deťom mladším ako 3 roky?
Ako výrobca neodporúčame užívanie výživových doplnkov vo forme kapsúl a Rakytníčkov vo forme želé mladším deťom než je uvedené v upozornení produktu. Povinnosť uvádzať limit 3 rokov vychádza aj z legislatívy, najmä z dôvodu predbežnej opatrnosti pred rizikom vdýchnutia. Sú nám však známe aj prípady, keď rodičia svoje deti mladšie ako 3 roky nechávajú Rakytníčky konzumovať.
Otázky k nakupovaniu
Čo mám robiť, keď zabudnem heslo do svojho zákazníckeho profilu?
Ak ste zabudli svoje heslo, využite stránku Zabudnuté heslo a nechajte si poslať nové. Vo svojom zákazníckom profile si potom môžete toto nové heslo zmeniť podľa seba. Pokiaľ by Vám prihlásenie stále nefungovalo, napíšte nám na e-mail info@terezia.eu a problém spoločne vyriešime.
Prečo by som sa mal u vás registrovať?
Ako registrovaný užívateľ môžete nakupovať s trvalou 10 % zľavou a taktiež využiť vyššiu zľavu pre poistencov VšZP a UNION. Zľavy neplatia na zvýhodnené darčekové balíčky a darčekové poukazy. Zľava sa tiež nezrátava s ďalšími akciami, ktoré pripravujeme pre našich registrovaných zákazníkov. Po registrácii nemusíte pri každom nákupe vyplňovať svoje osobné a dodacie údaje.
Ako môžem od vás získať darček k meninám a ak narodeninám?
Prihláste sa na našich stránkach a vo svojom zákazníckom profile vyplňte dátum menín a narodenín. V deň Vášho sviatku Vám zašleme do emailu darček v podobe zľavy na nákup. Podmienkou je, že musíte byť zároveň prihlásený na odber noviniek.
Môj zľavový kód nefunguje, čo mám robiť?
Zľavový kód nefunguje, ak nesplníte všetky podmienky pre jeho využitie (doba platnosti, objednávka nad určitú hodnotu, správny tvar kódu a pod.). Najjednoduchšie je zľavový kód vkladať skopírovaním, aby bol v správnom tvare. Problémom môžu byť malé a veľké písmená a tiež zámena znakov O za 0. V prípade pretrvávajúcich problémov nás kontaktujte a daný problém vyriešime s Vami individuálne.
Kedy mám nárok na dopravu zadarmo?
Dopravu zadarmo získate automaticky pri objednávke väčšej ako 50 €. Rozhodujúca je vždy cena po odrátaní všetkých zliav. V rámci akcií niekedy môžete získať zľavový kód na dopravu zadarmo. Tento kód je potrebné zadať do nákupného košíka. Cena za dopravu sa Vám odpočíta v rekapitulácii objednávky po výbere dopravy a platby.